Syskonhelg

2015



Mamma och pappa är iväg för melodifestival-weekend i Stockholm så denna helg har jag mysigt sällskap i form av Johanna och man kan inte säga att vi hållt igen på aktiviteter!

I fredags började jag med att skriva min tenta i läkemedelsberäkning vilken kändes helt okej, jag tror jag klarar den så länge jag inte gjort något slarvfel(100 % rätt krävs för godkänt). När tentan var skriven röjde jag lite på rummet innan Johanna gjorde intåg, en runda nere i stan innan det vankades hemmagjord pizza och festligheter hela kvällen lång med temat St. Patricks day. Jag hade en toppenkväll och tror även att Johanna är beredd att hålla med.

Mindre kul var det kanske när hon var tvungen att stiga upp kl 06 för att jobba igår, men hon tog sig igenom det och vi firade lördag på IKEA och köttbullar, fint så! Kvällen fortsatte med middag framför Melodifestivalen innan vi kraschade i säng.

Idag vankas pannkaksbrunch, en tur till gymmet och bara uppladdning inför kommande vecka och ytterligare tentaplugg. 

Köttbullarna man aldrig tröttnar på

Redo för party










 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?