Pluggmani och knäböj

2015



Nyduschad och nästan precis hemkommen efter ett grymt pass på gymmet med min träningspartner. Det var ett tag sedan vi körde ett pass tillsammans så gött att komma igång igen. Extra skönt är det när man sitter och pluggar till tenta hela dagarna.
 
För övrigt så verkar det faktiskt som att våren äntligen börjar komma till Lund, solen har skinit senaste dagarna och temperaturen har varit ganska så behaglig. Synd bara att jag inte riktigt har tid att njuta av solen för tillfället. Men det kommer väl dagar jag kan ta tillvara på vädret så småningom, om så lite som 2,5 vecka har jag trots allt om allt går som planerat skrivit min sista tenta inom utbildningen!
 
Det jag lite lever på nu under tentaplugget är festligheterna som äger rum på fredag. Johanna kommer till Lund för att fira sin första och godkända tenta på ekonomiprogrammet (överstolt syster) och även skrivit sin andra tenta på fredag och sedan fortsätter helgen förhoppningsvis i bra takt. På lördag hoppas jag på IKEA och på söndag kanske ett träningspass. 
 
Hann njuta lite av våren under en promenad med Norah för någon dag sen!

Nu ska jag krama om mina slutkörda ben och strax krypa ner i sängen!
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?