Dra täcket över huvudet

2015



Idag är en mindre bra dag och jag känner mig på allmänt dåligt humör, inte sugen på att göra något, inte träna, inte plugga, INGENTING! Helst av allt hade jag velat snabbspola så att dagen är över eller spola tillbaka tiden så att jag redan i morse stannat hemma från skolan. Det närmsta jag kan komma detta är väl dock att dra täcket över huvudet och vänta på bättre tider.
 
Bestämde mig i alla fall för att strunta i sista föreläsningen och göra lite ärenden på stan, lämna tillbaka en bok och handla sakerna som min ICA saknade sist jag var där och det var väl någonstans här det gick åt skogen och humöret sjönk i botten. Att jag hamnade mitt i en hagelstorm och svettades som en gris inne på ICA spädde på det dåliga humöret och jag traskade hem lagom bitter. Till råga på allt så har jag även råkat äta upp mina favoritgodisar... snusklubbor fast i karamellformat! Eller råkat och råkat...jag tänkte inte på att de började sina...
 
Nu borde jag verkligen ta tag i pluggandet men mitt taskiga humör säger titta på tv, återstår väl att se vem som vinner och hur bra min självdisciplin är...
 
UPP TILL BEVIS!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?