All by myself.

2015



Japp, mina två glidarveckor på sjukhuset är över vilket betyder att min tid med handledare är slut. Numera är det tänkt att jag ska klara mig på egen hand vilket självklart kändes skitnervöst i måndags när jag började. Det visade dock sig att vi ändå var två personer på mina rum eftersom patienterna som ligger där kräver väldigt mycket hjälp. Hittils har det gått relativt bra och jag blir mer och mer säker på allt som ska göras. Alla är också väldigt hjälpsamma på avdelningen så jag känner mig inte orolig för att be om hjälp.
 
Dagarna gå så fort och jag hinner inte med så mycket mer än jobb för tillfället. Hoppas bara att det är nu i början innan jag kommer in i rutinerna, hade varit kul om man lyckas få inte lite roligheter också under sommarlovet. Hade åtminstone en ledig helg och begav mig hem till mormor och morfar för att få lite ledigt och solsken. Som tur var kikade solen fram i lördags och jag fick mig lite färg och välbehövlig vila!
 
Imorgon har jag en efterlängtad och välförtjänt ledig dag och jag tänkte åtminstone försöka locka med mig Sebbe till IKEA eller Emporia efter en låååång sovmorgon och frukost. Jobbar i helgen så ska försöka att verkligen ta vara på min lediga dag.
 
Nu börjar det bli dags att trampa mot tåget och ännu en kväll på sjukhuset, hoppas på en relativt lugn kväll!
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?