TV-nörd

2015



Ja här sitter jag, bänkad framför tvn, spänd på att klockan ska slå 21.00 så jag kan slå över till SVT. Ikväll har nämligen ett program premiär som jag tycker ska bli väldigt spännande. Programmet heter Rakt in i hjärtat och är inspelat från Barnhjärtcentrum i Lund. Ett ställe som jag i framtiden hoppas kunna jobba på vilket gör mig superspänd på att se programmet.
 
Annars då, jodå! Har hunnit med allt förutom det jag skulle göra idag. Baka kladdkaka som tyvärr inte blev så kladdig, får nog mixtra lite med receptet. I morse blev det en tur till gymmet, lite matlådor med favoriten lasagne har tillagats och nu sitter jag med nymålade naglar. Har definitivt hittat ett nytt favoritlack som jag av en tillfällighet hittade på julens rea.
 
Imorgon blir det förhoppningsvis nya tag med tentaplugget och om jag har tid en liten tur ner till stan. Motion och luft skadar aldrig!
 
Nu väntar lite undanplock på rummet innan jag bänkar mig stenhårt framtor TVn!
 
HAAAA DEEEEEE!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?