Ny vecka, nya mål

2015



Tycker alltid att måndagarna springer förbi extremt fort men för min del brukar de innebära att jag får väldigt mycket gjort och så även idag. Klockan har bara slagit lunchdags och jag har redan hunnit en tur till skolan, betalat räkningar (tråkigaste vuxensysslan), bäddat rent sängen och ätit lunch!
 
Om ett tag hoppas jag på ett sms frå Gabbsan som snart slutar skolan så jag kan bege mig ner till stan. Vi ska köpa present till en kompis som fyller år om några dagar plus att jag tänkte spana in en trådkorg som kommer passa väldigt bra till mina tidningar från Åhlens hemsida. Som jag tidigare nämnt försöker jag ju undvika att köpa allt jag vill ha på en gång utan delar upp det. Denna månad ska det bli trådkorgen så håll tummarna för att den finns i butiken!
 
Idag tror jag också att det sista av julen ska ut, närmre bestämt min fina stjärna jag har i fönstret. Men med tanke på att det är februari snart så är det väl på tiden. Har också en granliknande ljusslinga ute på balkongen, tror däremot den kan få stanna veckan ut åtminstone!
 
Lite småplock innan jag beger mig ner mot stan alltså, hoppas det har slutat regna tills det är dags att bege sig...








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?