Nu var det klippt!

2015



Introduktionen gick bra och nu är skolan igång igen. Fick reda på att jag om 3 veckor ska lämna in en hemtenta och redan på fredag har ett seminarie, ingen mjukstart här inte!
 
Efter skolan begav jag mig ner mot stan, behövde köpa lite skolprylar och leta upp en bok på biblioteket, jackpot på båda, fick tag i 2 böcker och slipper därmed förhoppningsvis köpa någon bok för denna kurs. Väl i stan insåg jag även att det var ett tag sedan jag klippte mig och har även levt med ett extremt risigt hår på senaste tiden och tyckte därför jag kunde unna mig ett frisörbesök. Sagt och gjort, travade in hos min frisör och visst hade hon tid!
 
Så nu sitter jag här, ska strax börja kolla igenom uppgifterna i skolan och med 1 dm kortare hår, det är ju lika bra att klippa ordentligt när man väl är där!
 
Bild: Frida med mycket mindre hår och en tumme som ömmar efter att ha klämt den i dörren
 
Och nedan ett minne blott!
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?