Slut i rutan

2015



Sitter nu på bussen hem efter en extremt lång dag på jobb. Mycket folk nästan hela tiden sen jag började klockan 10 i morse...

Ska bli skönt med en lite kortare jobbdag imorgon så jag hinner hem i rimlig tid och hinna ta igen helgens plugg som inte blivit av. Hade tänkte sitta en stund ikväll men tydligen hade mamma och pappa andra planer (passade på att hälsa på denna helgen också). Ikväll blir det premiär för grillat hos mina kusiner, förhoppningsvis vill de titta på Melodifestivalen med mig också hehe...

På tal om något helt annat, sjukt att det redan är mars imorgon?! Det om något borde väl vara ett tydligt tecken på att våren är på väg!

Nu ska jag njuta av lugnet resterande tiden av bussresan innan det blir fullt ös hos kusinerna igen.








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?