Shoppingsug

2015



Dagarna rullar på i samma snabba tempo och snart är det helg igen. Jag har gett mig själv ledigt i skolan för resten av veckan. Idag var det en föreläsning som jag inte direkt tror att jag skulle få ut så värst mycket av och imorgon är det resurstillfälle i läkemedelsberäkning. Kanske kan vara bra att gå på men i många fall tycker jag det känns som att lärarna bara gör en ännu mer förvirrad. Jag har aldrig tidigare haft problem med matte och tror inte jag har problem med det nu heller. Istället för skola blir det däremot en del hemmaplugg som ska röjas undan. Har inga planer på att öppna böckerna i helgen nämligen. 
 
Annars då? Jorå, fick en chans till revansh i Mariokart igår med killen som tidigare vann med 1 poäng över mig...kan väl inte påstå att det gick mycket bättre igår utan jag får nog tyvärr se mig som besegrad. Sedan blev det en kväll framför tvn med Greys anatomy och sedan en Shopaholics bekännelser. Skönt med en lugn kväll med tanke på träningsvärken som fortfarande värker i hela kroppen...
 
Idag har jag lyckats locka in min kära syster till att gå på shoppingtur när hon slutat i skolan för dagen. Råkade klicka mig in på H&Ms hemsida häromdagen och såg sååååå mycket nytt som kommit in. Hoppas på att det är så även i butik. Förhoppningsvis stannar Johanna även över inatt så att vi hinner ha en myskväll, var alldeles för längesen vi hade det sist!
 
Dessa 2 blusar och kjolen hoppas jag finns ute i butik, kärlek vid första ögonkastet blev det på hemsidan åtminstone!
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?