Alla hjärtans dag och favoriten

2015



Ja, gårdagens alla hjärtans dag kan jag väl inte påstå var särskilt spännande. Började jobba kl 10 och cirka 8,5 timmar senare var jag färdigjobbad och helt slutkörd. Melodifestivalen härjade i Malmö igår och då jag jobbar på köpcentrat bredvid arenan kan jag säga att det var en del att göra... fullt med folk från början till slut.
 
Efter jobb köpte jag med mig lite gott att äta och avslutade kvällen framför melodifestivalen med en kompis i korridoren. Kan verka en aningen deppigt men vad ska man göra, ingen pojkvän, kompisarna festade. Jag fick åtminstone en skön natts sömn.
 
Dagen började med ett riktigt tungt gympass imorse tillsammans med en kompis på huset. Kan säga att det var längesedan jag var så trött i kroppen som efter passet i morse. Han körde verkligen slut på mig, men på köpet lärde jag mig ett gäng bra övningar jag ska försöka komma ihåg. Skönt att vara igång med träningen efter 2 veckors förkylning.
 
Har helt fastnat för en av låtarna som är med i fifty shades of Grey filmen (ja jag tjatar om filmen men den var ju SÅÅÅÅÅÅ bra). Denna har gått liiiite för många gånger på repeat hos mig...
 
 
Nu ska jag försöka leta reda på min självdisciplin, den verkar ha försvunnit förra veckan...Förhoppningsvis får jag lite plugg gjort idag.








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?