Mindre än en handfull

2015



Måndag, ledig dag för mig då jag slitit på jobb hela helgen. Min SISTA helg på kirurgen 9 för sommaren var det dessutom. Sista helgen innan semester med andra ord! Dessutom råkar det vara så att jag bara har 4 ARBETSPASS KVAR innan semestern börjar. Visserligen har tiden gått väldigt fort, men jag känner i kroppen hur stort behov av semester jag är, ett år i skola och 10 veckors jobb på det utan någon vidare ledighet tar på krafterna.

Jag ska erkänna att det i vissa fall varit svårt att njuta av sommaren i vissa perioder, ibland har det känts som att det enda jag gör är att äta, sova, jobba. Det tråkiga vädret har dessutom inte bidragit till någon större sommarkänsla. Men trots det har jag ändå lyckats klämma in lite små aktiviteter, utflykt till Kivik, massa glass, öldrickande under bar himmel (och under tak när vi överraskades av ett åskoväder) och förra veckan några efterlängtade besök på stranden. Förhoppningsvis stannar solen och värmen nästa vecka, har en efterlängtad Stockholmsresa att se fram emot med Johanna! Och förhoppningsvis MÅNGA dagar på stranden....

Innan jag kliver ur sängen och preppar för stranden (ser lite tveksamt ut nu dock, massa moln) kommer en bildbomb från senaste tiden!

Sommarens klädsel majoriteten av dagarna.

Första sushin på alldeles för länge har slunkit ner

Även goda baconburgare har jag mättat hungern med...

... Och underbara smörgåsar med lax och räkor!

Tog en snabbvisit på en stoooor båt

Och slutligen spenderade jag förra veckans enda lediga dag på stranden!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?