Morgonstund och solsken

2015



Det börjar närma sig slutet på april och äntligen börjar värmen smyga sig på. Helgen bjöd på pangväder och så även gårdagen.

I helgen bjöds det på solsken och festligheter på kvällarna. I söndags var det dock fullt upp med möten och plugg så den underbara varma dagen gick jag tyvärr miste om. Däremot igår blev det ett nytt tillfälle. Det var tänkt att jag och Amanda som jag skriver min uppsats med skulle sitta hela dagen och skriva, men efter en snabb omröstning kom båda fram till att vi istället skulle spendera dagen utomhus. Sagt och gjort, vi packade ihop våra saker och jag flyttade upp på taket på huset och satt där resten av eftermiddagen vilket var underbart!

Kvällen bjöd sedan på ytterligare ett möte och en tur till gymmet. Efter helgens alkoholintag tänkte jag att det var dags att göra sig av med lite energi och chipsen jag tryckt i mig. Superskönt och helt slut stupade jag i säng vid 22, somnade på nolltid!

Idag behöver jag inte bege mig till skolan förrän vid 13 så jag tänkte passa på att äta en mysig frukost på balkongen (när byggarbetarna tar paus) och sedan bocka av "att göra-listan". Förhoppningsvis blir det en stund i solen också.

Hur det ser ut när man gör ett försök till att strukturera upp sitt examensarbete.

Invigde selfiepinnen med en "groupie" på lördagens vinhäng.












 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?