REA-paus

2014



Ännu en dag har svischat förbi och om bara 1 dag börjar jag i skolan igen och det är inte utan att jag känner lite ångest. Hade tänkt få betydligt mer plugg gjort under denna lilla ledighet men så blev inte fallet. Att jobba är mycket jobbigare än man tror och att sätta sig med skolböcker när man kommer hem funkar inte, åtminstone inte för mig tyvärr... Dock ska det också bli skönt att äntligen komma igång med skolan igen, tillbaka till rutinerna och kanske få det lite lättare att köra igång med pluggandet!
 
Idag har jag ändå fått en del plugg gjort. Sammanfattade en del inför tentan i förmiddags och efter lunch en stund. Sedan gav jag mig själv en välförtjänt paus och begav mig till ett köpcentra här i Lund. Har lovat mig själv att spara in pengar eftersom det lär behövas i vår så det blev bara lite små saker men ändå väl behövliga. Vad det blev får ni se en annan dag, har börjat komma in i ett nytt pluggflow som jag tänkte passa på att utnyttja. JVM finalen som Sverige spelar för tillfället är ju inget att hänga i granen så det passar ganska bra att ha på i bakgrunden.
 
Nu ska jag återgå till pluggandet, ha en bra kväll!
 
Förresten, vad kul att fler läsare börjar kika in här, alltid roligare att se att någon läser vad man skriver!
 
XOXO








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?