Göra det bästa av situationen

2014



En liten fortsättning på gårdagens shopping-inlägg.
 
Jag älskar verkligen mitt rum och allt med det, varenda liten detalj är precis som jag vill ha det. Man kan säga att det är som min drömlägenhet fast komprimerat till ett litet korridorrum... Något jag dock HATAR är mitt fula badrum. En blandning mellan ljusblått, vitt, rött och marinblått kakel, en himla blandning japp!
Ni kan ju tänka er hur fint det är med mina rosa och lila handdukar hehe...
 
I vilket fall som, igår fick jag helt enkelt nog när jag var på min lilla shoppingtur. Jag tänkte att jag helt enkelt får göra det så bra som det går och blev därför ett fint duschdraperi rikare, Det blev betydligt bättre än mitt gamla, vita, plastiga från IKEA.
 
Ja, ni kan väl se själv, se vilken skillnad det blev, och bara för 49 kronor, VÄRT! (bortse från de rosa handdukarna som skär sig så fint!)
 
Före

Efter
 
Visst blev det bättre?
 
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?