Dan före dan före dopparedan

2014



Ja tänk, i övermorgon är dagen då alla (eller väldigt många åtminstone) blir som ett barn igen, JULAFTON!
 
Och ja jag vet att julafton inte handlar om att få dyra julklappar utan umgås med familj och släkt och visst uppskattar jag det också men det är ändå inte utan att det pirrar lite i magen när jag tänker på vad jag ska få i julklapp. Som fattig student blir det ännu mer spännande, finns så många saker jag behöver men inte har råd till, så hoppas åtminstone att jag kanske får något av det...
 
Annars då? Jo, tack som frågar. Sitter just nu och skriver på en av mina 3 hemtentor jag har som ska skrivas över julen och försöker få de klara så snabbt som möjligt. Min plan är ju att skriva klart de så att jag endast kan fokusera på tentan som även den är i januari. Vill aldrig mer behöva slåss mot omtentor...
 
Däremot fick jag ett superroligt samtal idag som eventuellt kan göra min framtid beytydligt enklare! Dock ska man inte ropa hej för tidigt så jag avvaktar lite med att berätta vad det handlar om. Men håll tummarna för mig åtminstone!
 
Nu ska jag återgå till pluggandet innan det blir matlagning och myskväll här hemma, lite paketinslagning ska också hinnas med!
 
Selfies är roligare än tentaplugg, speciellt när man har massa roliga effekter att leka med...
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?