Beach 2013

2013



Hej på er!
 
Hoppas ni haft en mysig påsk med allt vad det innebär, god mat, massa godis och så vidare...
 
Själv har jag njutit av sköna promenader vid stranden och lite solande nu på eftermiddagen. Det gäller ju att passa på att utnyttja den lilla sol vi för tillfället får för att fylla på D-vitaminförrådet. Har på senare tid varit extremt trött så hoppas lite på att lite sol ska pigga upp!
 
Annars har jag haft en mysig påsk med massa godis men som sagt också motion och tyvärr väldigt mycket plugg. Om cirka två veckor har jag en tenta i anatomi vilket jag inte direkt ser fram emot. Har hört av andra studenter att den brukar vara riktigt svår så vi får se, ska plugg allt vad jag kan, vill verkligen klara den!
 
Nu till min rubrik, satt och kollade runt lite på weheartit och fick ett extremt sug efter att träna, så imorgon när jag är tillbaka till Lund ska jag börja. Promenader, löprundor med mera, nu är det dags! Jag vet att jag antagligen har sagt detta ganska många gånger, men denna gången ska jag verkligen försöka, jag ska göra allt för att komma i form och få den perfekta kroppen jag vill ha till sommaren för att kunna njuta på stranden i bikini istället för att tycka det är jobbigt att gå runt i det. Ska bland annat till Grekland i sommar och då vill jag ju inte gömma mig!
 
SÅ, imorgon börjar jag, ordentligt med mat och röra på mig varje dag, taggad är bara förnamnet! Ska även ta före och efterbilder för att lättare kunna se resultat och förhoppningsvis bli taggad på vägen!
 
2 månader till sommarlov, jag SKA klara det!
 
Lite inspiration till er som är lika taggade som jag!
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?