Snuvigt värre!

2013



Ja det är minst sagt en envis förkylning jag lyckats dra på mig...
 
precis när jag trodde att jag inte kunde få värre hosta och ännu mer rinnande näsa så visade det sig igår att det visst det gick. Som grädde på moset har jag dessutom sjukt ont i tandköttet vid en visdomstand.. Men, det kunde ju faktiskt varit värre.
 
Nåväl, igår hade jag min första examination på sjuksköterska och jag blev godkänd, helt underbar känsla att kunna gå därifrån och veta att man kan lägga uppgiften bakom sig. Idag var det tänkt att min grupp skulle mötas upp i skolan för att jobba med ett annat arbete men eftersom jag mår som jag gör vill jag varken riskera att bli sjukare eller att smitta de i min grupp.
 
Istället får dagen gå åt till att plocka undan lite på rummet, lägga in allt nytvättat i garderoberna och förhoppningsvis även hinna vila en stund. Ikväll har vi avslutning på nollningen vi haft i form av sittning och sedan fest. Får se hur mycket jag orkar vara med på men sittningen hade jag åtminstone tänkt vara med på, god mat och sällskap brukar alltid bli trevligt! (sen att jag för en gångs skull får chansen att använda mina nya pumps och fin klänning är ju alltid ett plus ;) ).
 
Bild på skorna lånade från min kära systers blogg!
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?