Challenge

2013



God morgon!
 
Igår blev en extremt fullspäckad dag, motsatsen till vad jag trodde den skulle bli. Började med en liten stund i skolan där vi skrev klart ett skolarbete. Sedan begav jag mig ut för en timmes träningsrunda. Kom hem, duschade, lagade en god lunch och fortsatte sedan pluggandet. På kvällen skulle min granne ut och springa så jag passade på att följa med henne ut och springa, blev väl cirka 3 km. Det tog verkligen mina sista krafter. Bestämde mig dock ändå för att köra en runda styrka nere i gymmet som vi har här på huset. Kan utan att tveka säga att jag aldrig någonsin tränat så hårt och aldrig varit så slut i kroppen sedan. Tog en dusch och satte mig sedan tillrätta i sängen med en skål popcorn och en kopp te, tyckte att jag var väldigt förtjänt av det!
 
Nu, efter cirka 11 timmars sömn är jag taggad på en heldag med plugg och även en snabbis ner till stan för att fixa det sista inför sittningen vi ska ha imorgon och korridorsfesten på lördag, tänkte dock vänta lite så att solen kanske hinner komma fram helt!
 
Förresten! Började med en ny sak igår, 30 days squat challenge, ska bli spännande att se om det ger resultat!
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?