Bra dag!

2012



Idag är en sån perfekt söndag: Egentligen gör jag ingenting men ändå gör jag något...typ,
 
Antway, har redan hunnit vara en ordentlig runda på gymmet, har helt hunnit glömma bort hur skönt det är att träna och hura BRA man faktiskt mår (och känner) sig efteråt. Sedan blev det en god och nyttig lunch i form av omelett och knäckebröd och nu har jag börjar röja upp på rummet. Var ett tag sedan sist och det behövs verkligen. Ska även försöka få till lite höstkänsla!
 
På tal om träningen kom jag idag på ett nytt mål. Det handlar inte på något sätt om att jag anser mig själv vara tjock eller något sådant, jag tycker om min kropp, men jag vet hur mycket bättre jag mår av träningen. Mitt mål är att åtminstone vara på gymmet 2 gånger i veckan men försöka ta en snabb prmenad på 30 minuter varje dag. Jag går länge i skolan varje dag men det borde inte vara helt omöjligt!
Alltså, lite rörelse varje dag = gladare och smokin' hot Frida!
 
SÅ TAGGAD!!
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?