11/5

2011



Gårdagens secret thing gick helt okej enligt mig i alla fall. Igår var det även endast en månad kvar till studenten vilket inte är fy skam!

Hursomhelst, nog om igår.

Hade två korta och lagom ansträngande lektioner i morse och var hemma redan vid lunch igen. Har nu suttit vid datorn och gjort en svenskauppgift som jag hoppas jag är klar med. Resultatet av uppgiften är i alla fall att jag har en riktigt proffsigt CV nu hehe ;)

Wellwell, på grund av den korta tiden till studenten kanske ni förstår att jag har en del kvar att göra...så räkna inte med någon superuppdatering....

För er som undrar hur det ser ut för en 3a precis innan studenten, läs här:

- Svenska, CV och personligt brev
- Matte, komplettering
- Engelska, protfolio
- Svenska novellanalys
- Fysik lab,rapport
- Fysik, prov
- Estetisk verksamhet, kulturporjekt

One down 6 to go, två veckor på mig, hinner jag?









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?