Övervinna rädslor

2011



Det är min nya grej det! Kicken man får när man klarar det är obeskrivlig. Även om det denna gången bara handlade om att ta hål i örat (med en nål!?!?!) så är det en vinst för mig.
Jag har varit skitskraj ända sedan jag bokade tiden och skakade så nervös jag var innan jag gick in där.

Nu i efterhand var det kanske inte så farligt som jag trodde, och det gjorde inte så farligt ont heller men det är inte det det handlar om. Jag gjorde det jag fasade för och gärna hade skitit i att göra bara för att jag var rädd för smärtan.

Men nu är det gjort och jag är glad att jag gjorde det. Läkstaven är dock ingen höjdare eftersom den sticker ut från örat....såååå ni får vänta 2 månader innan ni får se resultatet....hihih. I alla fall på nära håll. Men det klarar ni!

Nu till en annan sak...matteprovet jag hade idag. HAHA. det var dagens skämt. Det fanns inte en enda uppgift jag var helt säker på men jag kände i alla fall att jag gjorde mitt allra bästa vilket spelar störst roll för mig!

Nu ska jag stå och beundra mig själv en stund i spegeln innan jag tar tag i nästa läxa...suck







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?