Friday friday, gotta get down on friday...

2011



Varför blir alla dagar så tråkga när man väntar på något man verkligen ser fram emot?

Jag var i stan med min kära syster idag och visst var det trevligt, jag hade kunnat gå där mycket längre om jag inte haft skoskav, men det som hela tiden fanns i tankarna var: Om en vecka smäller det....om en vecka då jävlar!

Efter stan satte jag mig i solen för att bättra på brännan, kunde jag ligga still? Nej, det enda som kretsade i huvudet var: SNABBSPOLA TIDEN!!

Och nu sitter jag här, kan inte ens roa mig med en film eller något, jag vill att det ska bli nästa fredag!!!


Jag vet att man ska njuta av tiden innan och blablabla, men jag vill stå där och skrika: FYFAN VAD VI ÄR BRA! nnuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!! Sen att en speciell person kommer ner gör ju inte det hela sämre!

Nej, nu ska jag plåga mig själv genom att prova lite studentfrisyrer och fundera på om jag ska gå emot strömmen och inte bygga på naglarna. Och på tal om det med naglar kom jag på världens I-landsproblem...om man bygger på naglarna till studenten, hur öppnar man ciderburkarna då?!?! En bra lösning önskas!

Okej, jag får inte ens ihop ett vettigt blogginlägg, jag ger upp, nu gömmer jag mig framför tv:n i en vecka!


Linnéa

Enkelt!

Du ber någon annan öppna den åt dig ;) Det funkar ;)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?