Borta bra men hemma bäst

2011



Ja mina vänner, då var äventyret slut för denna gången. Det jag snackar om är att ajg alltså är hemma från Thailand.

Kom hem igår men orken stannade kvar i Bangkok så orken att blogga har inte direkt funnits.

Jag har haft helt underbara 2½ veckor med massa sol och bad.

Såg dock att de flesta av inlägget som jag tidsinställt inte kommit in...lite tråkigt.

Anledningen till att jag skrev detta är att jag tänkte berätta att bloggen inte lär bli lika ofta uppdaterad längre. Jag har ingen lust att blogga och inte heller tiden. Denna tiden i THailand har jag märkt hur skönt det är att ha en sak mindre att tänka på. Bloggen ska enligt mig inte vara en belastning....

SÅ ja gott folk. Tills jag blir sugen igen så sköt om er!









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?