Feeling gooood

2011



Det känns bra att ni läsare äntligen börjar hitta tillbaka efter mitt sega uppehåll. Och det känns självklart skönt att jag är igång igen!

Min sista vecka på sommarlovet har inletts och igår drog jag och min kära syster på shoppingtur. Båda fick ett par jeans inhandlade och jag hittade även en bh! Hade jag haft pengar till det hade jag kunnat köpa betydligt mer, bland annat en ursnygg jacka inne på Only...men den får hamna på önskelistan istället, haha! PÅ kvällen drog jag även och tränade, vilket var en evighet sedan sist men gud så skönt det var när jag väl var där. Kan tillägga att det känns ganska ordentligt i kroppen idag.

Idag står mysdag på schemat, jag tänkte sortera ut lite kläder från min garderob, vilket jag inte tror att Johanna har något emot (hehe) sen tänkte jag även överraska mamma med lite gott mys till ikväll. Pappa är på resa så ikväll blir det twilight-maraton! Eftersom att jag har varit så bra på att lägga upp bilder på sistone ska jag också försöka fånga mina senaste inköp på bild. Låter det bra?

Att klä på sig och bädda sängen känns som en bra start på dagen, hörs senare!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?