Tack till den som uppfann helgen!

2010



Jag är heeeelt slut. Denna veckan har verkligen tagit kål på mig måste jag säga.

Skola på dagen, jobb på kvällen och så utgång igår, inte konstigt att jag är trött men ja....det gäller ju att leva livet medans man kan.

Igårkvällen blev inte alls som planerat vilket var synd men det kan inte alltid vara kul antar jag... Jag fick iallfall träffa mina fina vänner ♥

Idag vaknade jag vid 10 och fick snabbt rycka in som shoppinghjälp åt mamma och dra med mig Johanna till mataffären...kan ju säga så mycket som att det märks att det inte är jag som brukar handla mat i detta huset. Den enda hyllan jag hittade till var godiset... Dock gick det betydligt bättre i klädesaffärerna...det gick i 190, jag själv hittade ingenting men Johanna köpte ett par skitsnygga lee-jeans. Kolla in hennes blogg HÄR och tjata lite så får ni säkert se dem ;)

Nu måste jag ta tag i det pluggandet jag inte kan göra i veckan eftersom jag jobbar varje kväll fram tills torsdag.

Hoj!

Visst ja, ni får en må-bra-låt först.











 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?