11 september

2010



God morgon på er!

Idag är det exakt 9 år sedan attacken mot world trade center ägde rum och alldeles för många människor miste livet. Sorgligt och idiotiskt av någon att ens komma på tanken att kapa ett flygplan för att köra in i två stora byggnader...

Nog om det.

Igår efter skolan drog jag in till stan en runda med Carro och Lina eftersom jag bland annat var på jakt efter ett par nya festskor. Och jag hittade faktiskt ett par skor. Dock ett par boots men jag kände att jag var i lite större behov av ett par höstskor än ett par killerheels ;)

Senare på kvällen drog vi ut på strandbaden. Och även fast jag är 18 och kan undvika alla små 16-åringar så var det faktiskt på 16+ jag höll mig ;) det är fan så mycket roligare där!. Dj:n var också betydligt bättre på det dansgolvet!

Jag ska snart dra mig mot jobb men först bjuder jag på lite bilder från igår på min outfit och dem nya booooootsen :D


Jeanstights:MQ
Jeansskjorta: bra fråga!
Vita linnen: hm och gina tricot


Boots: DinSko 499 kr




Snygga skor!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?