Morrn!

2010



Snön ligger vit på taken, endast tomten och Frida är vaken...eller typ resten av Svergie också men ändå. Notera den juliga början på detta inlägg!

Anyway, idag skulle jag bara haft en lektion (matte) men eftersom att läraren inte skulle vara i skolan varken idag eller imorgon betyder det alltså att jag är ledig. Och ja, ni läste rätt, ledig suckerzz!

Idag ska jag försöka plugga lite och sedan pallra mig in till stan, leta vinterskor vettni och sedan även bege mig ut på upptäcksfärd. IKEA står som slutdestination men vem vet var jag och Cassandra hamnar!?

Nu ska jag ta och göra mig klar, om jag lyckas slita mig från datorn, det kanske t.o.m kommer en varm outfit idag...Fast jag vill inte ljuga, jag vet hur det brukar bli när jag lovar outfitsbilder, det blir inga. Så jag säger istället: Håll utkik efter lite trevligheter!

Tjing!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?