This is my life

2010



...Ja, min hatsång har visat sig vara ganska bra ändå...typ sådär mysig och varm.

Efter skolan åkte jag som sagt och hämtade ut ett par biobiljetter till en förhandsvisning på en film med Robert Pattinson...grr säger jag.

I tisdags för ungefär en vecka sedan blev Skutt ( min kanin) väldigt sjuk och vi var tvugna att avliva honom. Vi har haft honom i 12 år och vilken tomhet det är efter honom. Första dagarna började jag böla så fort jag tänkte på honom vilket var ungefär hela tiden.
Nu känns det dock bättre, visst, jag saknar honom mer och mer för varje dag men det finns inget jag kan göra åt det, livet har sin gång och någon gång tar det slut...

Men nej, istället för att fokusera på att han är borta och aldrig mer kommer tillbaka ska jag istället försöka komma ihåg så kul och mysigt vi haft det med honom, alla knäppa hyss han hittat på, när han gnagt i väggen, rymmt till trädgårdslandet ja allt möjligt.

Han var och är fortfarande världens bästa kanin. En på miljonen och som alltid kommer vara enormt älskad av alla i familjen.

R.I.P vår älskade kanin <3






Johanna

http://johanniserica.blogg.se/

Glömmer han aldrig, bästa kaninen som fanns <3







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?