Svart bälte i shopping

2010



...eller njaa, nästan iallafall.

Och hej på er förresten :)

Vaknade vid 7 i morse av att det haglade och kunde inte somna om så jag la mig och läste en stund innan resten av familjen gick upp.

Efter det åt vi en snabb frukost och sen åkte vi in till stan en runda för att först kolla lite möbler och sen åkte halva familjen hem för fotbollsmatch medans jag och mamma tog en liten shoppingrunda i stan och köpte även en födelsedagspresent till pappa som fyller år på måndag.

Lyckades hitta ett helt vanligt grått linne inne på bikbok och en ny vit bh utan axelband :)

Just det! Ni måste rösta på min fina bikini, klicka på bilden!

Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!



Iikväll blir det förhoppningsvis bio eller något liknande men först ska jag fortsätta dega framför datorn lite till.

<3







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?