Super mario bros

2010



Hej på er,

Hoppas ni alla haft en superbra dag för det har jag haft.

Johanna fyllde som sagt år idag och det firade vi med blommor och presenter på sängen. Efter det åt vi en mysig frukost och sen provade vi på det nya spelet till wii som Johanna fick. Strax efter lunch bytte vi om och sedan åkte vi och bowlade på entre. Tror aldrig det gått så bra för mig på bowling som det gjorde idag, haha.

Efter bowlingen var det dags att åka hem igen men denna gången med mig bakom ratten :D.

VI tog en liten fika med tårta och sedan fortsatte vi med wii-spelet. Måste verkligen tipsa om detta. Är verkligen ett spel som alla lätt kan spela och tycka om. Kan erkänna att jag har grymt svårt för att slita mig ifrån det...hehe

OOOOH; min tur nu!

<3









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?