Solen skiner!

2010



YES!

Äntligen är det sol igen. Och visst känns det roligare att se hela husset lysas upp av några solstrålar som letar sig in och utstrålar värme, vår och längtan till sommaren.

Idag börjar jag inte förrän halv ett med kemiprovet och så hade jag ingen tyska idag, vilket resulterat i en underbar sovmorgon.

Innan jag åker till skolan ska jag också in om expert och köpa nån dvd film till pappa som skulle komma ut idag tydligen....

Tänkte också hinna in om en hm för att hitta ett par naijsiga sobrillor men det får vi se hur det blir med det. För det första har jag supersvårt att hitta solglasögon eftersom att jag inte passar i det och för det andra är det kanske bättre att ta sig till skolan istället och plugga lite och gå i stan efter skolan...

Skulle också behöva eller nej, snarare vill ha lite nya vårkläder. Så ska försöka få in Johanna till stan någon dag...Det är liksom mars och man vill använda vårkläder och chinos och allt det men samtidigt pendlar man mellan vinterkläder och påpälsad som en michelingubbe til +5 grader och bud på att dra på sig jeansjackan och conversen..


Dagens fabulösa outfit, eller bara en Frida med andra ord.

- Jeans t-shirt och cardigan... från Jc, Gina tricot och H&M

Aja, hoppas ni alla får en underbar dag!

<3


Johanna

http://johanniserica.blogg.se/

ja det var han helt klart :'( <3







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?