Made my day!

2010



Kan inte direkt säga att dagen började särskilt bra. Vaknade 30 min för sent och fick lite lagom panik för att hinna till bussen men jag hann så det löste sig!

När jag väl kom på bussen började den helt plötsligt köra superlångsamt och nästan kröp fram på motorvägen och tillslut stannade kände jag att jag skulle stannat hemma. Detta var verkligen inte min dag. Efter att ha suttit fast i bussen en stund kom det äntligen en buss som kunde hämta upp oss som satt i bussen och färden mot skolan fortsatte.

Väl i skolan flöt lektionerna på ganska bra och vips så var det dags att åka hem. När jag hoppar av bussen från skolan för att byta ser jag att min andra buss står på andra sidan kanale och kör innan jag hinner fram....Jag kan ganska säkert konstatera att idag är jag inte kompis med bussarna.

Dock när jag kom hem och såg alla nya kommentarer blev jag glad igen :D UNDERBART!
Hoppas ni nya läsare stannar :)

Men nu är jag hemma och hade tänkt plugga lite matte och fysik innan jag ska pyssla lite tror jag :)

Ni får se vad det blev när jag är klar med det (om jag någonsin blir klar)


Saknar sommaren enormt!

Peace out!









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?