Isprinsessan

2010



Dålig update idag men jag har inte riktigt haft tid och varje gång jag tänkt sätta mig framför datorn har det kommit något annat i vägen. Men nu är jag här!

Jobbade som sagt en stund idag och när jag slutat åkte jag till Ikea för att kolla lite saker med resten av familjen. Efter det åkte vi hem och åt en mysig påskfika. Efter det fastnade jag framför en film på tv:n, isprinsessan hette den och de va en sån film man blir på så otroligt bra humör av så jag kunde inte slita mig därifrån.

Nog om det, tänkte visa en klänning jag hittade på bikbok när jag var i stan med Johanna, letade på internet men såg att den bara fanns att kolla på i svart så ni får nöja er med det, Den jag ville ha va visserligen korallfärgad men det går ändå :)


249 kr på BikBok







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?