Tandis

2009



Sitter här och ska snart till tandläkaren för att diskutera tandställning. Självklart hade jag gärna sluppit det eftersom att mina tänder inte stör mig idag men om tio år kommer jag säkert ångra mig så då är det lika bra att ta chansen. Sen vad tandläkaren säger vet jag inte... Men om jag får tandställning så skulle jag nog kunna överleva det eftersom att det bara är tänderna på underkäken som sitter lite konstigt.

Är ledig idag så efter tandläkaren ska jag nog bara ta det lugnt och vänta på att min kära syster kommer hem. Jag tror det blir en runda i stan med henne idag, båda två behöver sommarkläder och jag har hittat ett par grymt snygga skor. Jag får se vilket humör hon är på när hon kommer hem, ibland känner hon för det på morgonen men sen näe hon kommer hem är hon skitsur och tycker att allt suger...

Hoppas också på att jag ska hinna fixa mina naglar idag, kanske fransk manikyr eller bara någon somrig färg. Får kanske passa på att göra fransk manikyr nu när mina naglar har hunnit bli så långa så att det är lönt att måla en vit kant.

Ha en trevlig dag! ♥









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?