Ice ice baby

2009



Började redan klockan 8 idag på grund av nationella i matte A. När vi precis hade kommit in i klassrummet och skulle börja fick vi reda på att NÅGON har fuskat på det förra nationella så vi måste göra om den delen också. JAG BLIR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ SÅNT HELT ÄRLIGT. Och vad är meningen med att fuska och förstöra för alla? Dett förra provet gick mycket bättre för mig och det kändes superbra, men nu med det nya gick allt skit och det var mycket svårare...
Efter nationella följde jag med Alexandra till Subway och sedan tog vi sjuan, jag till mobilia och Alexandra hem. När jag hade kommit till mobilia pratar jag med Josefajn och vi bestämmer oss för att smaska.
Så nu sitter jag och är överlycklig över att jag är ledig nu i fem dagar! och väntar på att hon ska bli klaar.

Tjingaling! ♥







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?