220309

2009



Har haft en läxfri söndag vilket har varit jätteskönt. Nu på kvällen satt jag och funderade på om jag borde ha gjort några läxor tillexempel matte, men nej det är söndag och man behöver inte plugga varje helg...
Istället satte jag mig vid datorn en stund och sen följde jag med mamma ut på en promenad i "det fina" vårvädret. När vi var ute sken solen men det blåste helt sjukt mycket, tur att jag tog ett par vindbyxor på mig.

När vi kom hem åt vi lite tårta som blev över från igår och sen fastnade jag framför datorn igen.
Imorgon är det måndag igen vilket innebär idrott och hälsa på Aq-va-kul, kanske inget jag längtar efter men jaja, livräddning är bra att kunna.
Nu ska vi snart äta och sen blir det nog en film eller Wipe out, får göra ett försök till med att tycka om det.

Frida ♥









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?