Woot?!

2009



Precis när jag hade gått upp ur sängen och skulle äta frukost kollar jag lite snabbt på framsida på dagens tidning och ser att det står att Michael JAckson är död!. Jag kan erkänna att jag inte är något stort fan av honom och brukar inte lyssna på hans låtar särskilt mycket men ändå, han är inte the King of pop för inget liksom... För ovanlighetens skulle tänkte jag därför lägga upp en bild men för tillfället strejkar det så jag får se hur det blir med det.

Igår var det ju tänkt att jag bara skulle vara hemma och ta det lugnt men vid fyra ringer pappa och undrar om vi kunde ta oss in till stan för att fixa fotbollsskor till mini-Frida. Egentligen kunde hon åkte själv men jag tyckte synd om henne så jag följde med. Innan pappa var klar på Jobb så hann vi gå en stund på mobilia. Jag hittade en kofta som jag har spanat in väldigt länge. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge och tur är väl det. Hade jag köpt den direkt när jag hittade den hade jag fått betala fullt pris, igår hade jag sån tur så att den var nersatt till halva priset.

Får nog ta och kolla min mobil, verkar som att vissa med Comviq har problem, hmm...







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?