Sommarlov på riktigt + tävling

2009



När man vaknar vid klockan åtta på morgonen och ser att solen lyser utanför fönstret, det är då det känns somm sommarlov på riktigt. De andra dagarna när det har varit molnig tycker man bara att det hade varit skönt att sova bort hela dagen men idag flög jag upp ur sängen.

Har nu gjort mig klar och fösöker fundera ut något att göra idag, kanske blir att åka till stranden eller kanske bara ta en cykelrunda.

Just det, tänkte ha en liten tävling här på bloggen för er som är trötta på er vanliga design.

De första fem som blir medlemmar på Gratismakeup genom att klicka på bilden  här nedanför får en gratis design av mig. Om det nu finns någon som tänker attan, jag är redan medlem på Gratismakeup kan du också bli medlem på GRATISBIO istället.




Jag är ingen expert på att göra designer så ni kan inte förvänta er för mycket av mig. För tillfället kan jag grunderna. När du har blivit medlem på någon av dessa sidorna så är det bara att kommentera inlägget och skriva ditt medlemsnamn, vilken sida du blev medlem på och om du har några önskemål. Eftersom att jag inte har så många läsare så tror jag inte att det kommer bli något problem för er som vill ha en ny design, ni kommer få en.







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?