Shopping på hög nivå

2009



Blev som sagt en runda till stan med Johanna idag för att fynda på rea. Vi var i stan vid elva och jag trodde att det skulle vara betydligt fler människor med tanke på att Gina tricots rea startade idag. Hittade inget särskilt så vi gick vidare till några andra affärer och kollade lite. Jag tror inte att vi hittade något av det vi egentligen skulle ha men det blev ändå en del saker. Hittade bland annat ett par halv-haremsbyxor, ett flätat skärp att ha i midjan och en sport-bh som jag kan ha nu när jag är ute och joggar.
Det var tänkt att det skulle bli en kort runda så att vi skulle hinna ta bussen hem med mamma vid två men vi kom inte hem förräns klockan fem.

Jag ångrar lite att jag hängde tillbaka vissa grejer men man kan inte ha allt så...

Nu ska jag leka på photoshop.









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?