etthundrafyrtionio

2009



Hann inte skriva något igår plus att jag inte hade något att skriva om...

Igår blev det en runda till stan för att hitta dem sista sakerna till skolavslutningen. Vi passade också på att plantera blommor på farfars grav och pappas farmor och farfars grav så nu är där sommarfint. Efter det drog vi hem och åt sen blev det att städa lite eftersom vi skulle ha gäster på kvällen. Vi gjorde inte så mycket mer än tittade på den urkassa matchen och spelade lite Buzz. Just det, vi var på loppis på morgonen också, hittade en bok men annars var det tråkigt...

Idag ska jag nog inte göra så mycket, jag hade tänkt bjuda systern min på bio men eftersom att hon har skola imorgonså gick det inte eftersom att filmen vi tänkte se går för sent. Vi får väl vänta tills hon också är ledig... Innan när det var skola så hade man alltid några läxor att göra på helgerna och massa annat att göra men nu när man inte har några läxor så kommer jag inte heller på något annat att göra, är det inte typiskt?

Efter att jag såg Johanna sitta och spela the sims och jag tog över efter henne har jag blivit beroende av det, det var säkert två, tre år sedan jag spelade sist men nu har ja börjat igen. Eller ja, det kanske inte kan kallas spelar när man bygger hus men jaja.

Nu ska jag passa på att sno Johannas dator så att jag kan spela lite mer, hihi









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?