etthundrafemtio

2009



Jag tror inte att jag är riktigt kompis med vädergudarna. När det är helg och jag känner för att ligga ute och steka i solen så regnar det och när jag känner för att sitta inne och fördriva tiden framför datorn är det inte ett moln på himlen. Idag var det en sån dag då jag kännde att solstolen kallade på mig men inte vädret.
Efter att jag hade duschat idag så bestämde jag mig för att prova på sling-sprayen som jag köpte för ett tag sedan. Mamma fick agera frisör och spruta i det i håret. När vi hade sprayat några slingor fönade jag håret för att få det liite ljusare och visst funkade det. Jag kan verkligen rekommendera denna sprayen. Det gick snabbt, kladdade inte och blev fina slingor som ser ut som att man har vatt ute i solen. Speciellt dyr var den inte heller, 80 papp om jag kommer ihåg rätt. SÅ spring och köp om du vill få sommarblekt hår...:P

Jag hann ut en snabb runda innan när det inte regnade men nu har det börjat igen och jag skulle gärna gå en lite längre runda, vill gå in mina nya idrottsskor...









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?