25/6

2009



När jag skulle ta min vanliga tur inom blogg.se innan jag pyser ut i solen(om den ni vill komma fram) så fick jag en liten chock. Blogg.se var helt annorlunda och jag blev förvirrad. Vissa tycker säkert att det är bättre nu men jag gillar den gamla bättre. Jaja, man kanske vänjer sig.

Idag hade jag tänkt att min dag skulle gå åt till att sitta utomhus och suga in D-vitamin men det är inte alls lika fint väder idag så jag får se hur det blir med det...Visserligen är jag inte förvånad. Dem dagarna jag spenderar i stan brukar det alltid vara stekande sol och över 20 grader varmt, sen de dagarna jag är hemma är det inte alls lika fint väder och speciellt inte lika varmt.

Nej nu får jag nog ta och ta på mig något, solen kanske kommer fram så småningom så det blir bikini under.









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?