Spruta

2009



Har pre<is kommit hem från läkarcentralen efter att ha tagit min andra Gardasilspruta. Jag kan bara säga, aj som in i h*****e, den gjorde skitont. Jag brukar inte att tycka att sprutor gör ont men denna kändes som att hela armen fick akut kramp och som att någon spände skinnet och musklerna med tvättklämmor. Men jag överlever, det går över.

Igår blev det som sagt att titta på Michael Jacksons minnesceremoni, alla tal och alla låtar det var så fint och sorgligt så man fick tårar i ögonen. Speciellt i slutet när hans dotter pratade och grät. Visst, hela ceremonin var så sorglig men det värsta var ändå dotterns tal, hon är ju bara ett barn som har blivit av med en förälder.

Under ceremonin kom jag att tänka på en sak. Varför gjorde man inte en hyllningsceremoni för honom när han levde? Det är väl klart att det är fint att man gör det något nu men om man hade gjort det när han levde så hade han ju också fått vara med om det.

Idag vet jag inte riktigt vad som står på schemat, skulle behöva åka in till stan för att fixa lite grejer inför Göteborg men jag får se, det hade varit skönt att bara ta det lugnt i trädgården också.







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?