Morsning korsning

2009



It's raining men, halleluja! Eller nja nästan, det är egentligen rent ösketänkande... I verkligheten är det bara vanligt vatten som öser ner lite då och då. Visserligen behöver säkert alla växter det eftersom att det var ett bra tag sedan det regnade men att det ska ösa ner är väl lite att ta i?

Jaja, jag ska nog ändå inte göra något särskilt utomhus idag så det kanske kvittar för mig. Igår tog jag som sagt fram de flesta kläderna jag ska ha med mig så idag blir det att tvätta en massa. Att tvätta är egentligen inget jag brukar göra men eftersom att mamma jobbar sent idag så får det bli min uppgift, blä.

För tillfället låter det som en bra ide att göra mig klar och bädda sängen, bäst att göra det nu innan det blir en dålig ide, toodels!









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?