Danmark

2009



Man börjar nästan bli lite bortskämd med att vakna upp varje morgon och se solen lysa, iallafall vi i dem Södraste delarna av Sverige.

Hann inte / orkade inte skriva något igår, solen tröttar ut en helt sjukt mycket.

Vid lunchtid någon gång åkte jag in till Malmö och sedan vidare till Helsingborg där båten över till Helsingör väntade på mig... Det var sjukt varmt men också väldigt mysigt, påminner lite om kvarteren runt Lilla torg i Malmö. Vid halvsextiden var vi helt sut i både ben och huvud så vi tog båten tillbaka till Helsingborg. Vi kom hem igen vid halv åtta, jag var väldigt sugen på att ta ett dopp i poolen men jag orkade inte så det får väl bli ett extradopp en annan dag.

Jag tror att det var den varmaste natten på väldigt länge, jag somnade först men vaknade upp nästan direkt och kände riktigt hur svetten nästan rann av mig. Det störiga med att vakna så eller att inte kunna somna direkt på kvällarna är att jag alltid kommer på så bra ämnen som jag ska ta upp här i bloggen, men när jag väl sitter vid datorn så är dem som bortblåsta och jag kommer inte ihåg något av det jag hade tänkt ut. Fast det kanske är det som är meningen med en blogg, att inte planera vad man ska skriva innan utan bara skriva om det man tänker på för stunden.

Nej nu är det väl dags att göra mig klar.









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?