Malmöfestivalen

2009



Hej i regnet!

Igår blev det en tur till Malmöfestivalen där jag först kollade runt lite och försökte komma på var man hittar allt. Det var mycket rörigare och svårare att hitta detta året plus att det är väldigt utspritt...

Efter att jag gått runt en stund med familjen satte vi oss på ett fik och bara kollade in folk som gick förbi. Det var först tänkt att Carro också skulle komma in lite senare men hon var inte klar förrän sent så det blev tyvärr inget. Istället mötte jag upp två kompisar och var med dem en stund istället.

Hade tänkt åka in till Malmöfestivalen idag också eftersom att det är både Rix fm festival och Veronica Maggio men jag vet inte riktigt hur det blir med det, för tillfället regnar det plus att det är inte så varmt. Jaja, ska in till rix fm iallafall sen får jag se.

Tjing!


hej nummer 3 www.youdontexist.blogg.se/ vann veckans blogg

i min blogg men ni får gärna hålla utkik efter nästa veckans

blogg och anmäla er till den! :) kolla in inläggen under

kolla in dessa bloggar och kolla på inlägget "förslag"

om ni gillar förslaget får ni maila eller kommentera!

just nu har jag även en frågestund så ställ frågor!

www.sagharauseus.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?