Läxor...

2009



Nu när jag satt här med min hög läxor så kom jag och tänka på en sak. Tänk så mycket tid av ens skoltid man ägnar åt läxor egentligen. Det är inte ofta man har en hel dag utan någon läxa att göra, iallafall inte för mig.

Idag började jag vid halv 9 med basgrupp och sedan den vanliga dosen temalektioner, ska bli skönt efter sommaren då jag äntligen får läsa bara naturvetenskapliga ämnen.
Vid tretiden hade vi teori på idrotten vilket hade varit skönt att slippa men det kan ja vara för att det är en måndag klockan tre vi har det.
Efter idrotten tog jag bussen till mobilia för att pappa skulle hämta upp mig. Han blev lite sen så jag bestämde mig för att kolla i lite affärer. Hittade bland annat ett skärp jag behöver till vår dansuppvisning, och även när det inte är dansuppvisning.

När jag kom hem blev det att börja med engelskan direkt och nu sitter jag och kämpar med talet till torsdag. Vet inte riktigt hur det kommer gå, jag är inte den som precis njuter av att stå framför folk och prata.

Hinner inte med en dagens pryl och sånt idag, msåte sikta in mig på att bli klar med så mycket läxor som möjligt.









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?