Pluggstuga

2015



Känner mig nästintill totat isolerad. Åtminstone veckans 2 första dagar. Insåg nämligen att tiden jag har på mig att plugga inför min sluttenta börjar sina och det var dags att ta tag i det på riktigt. Som tur är så var S uppbokad både igår och även idag vilket jag för en gångs skull är tacksam för. Hade han inte varit det hade jag definitivt inte startat upp tentaplugget. Och inte nog med att pluggandet hamnar lite längre när på prioritetslistan än S så är det inte heller särskilt motiverande att sätta sig med böckerna efter en dags praktik då man varit uppe sen långt innan solen ens funderar på att gå upp.
 
Nåja, jag ska inte klaga, det känns åtminstone som att det jag pluggar in sitter relativt färskt i huvudet, så förhoppningsvis vaknar det jag tidigare lärt mig ganska snabbt till liv igen! Förhoppningsvis får jag även tillräckligt mycket gjort för att jag och han ska kunna umgås i helgen, vet inte när det skedde sist att vi hade en helg, bara han och jag. Antagligen alldeles för längesedan, men det gör att dessa tillfällen blir ännu mer värdefulla.
 
Nu ska jag sluta smita från pluggandet, några sidor till innan jag bänkar mig framför lite tv-tittande innan sängen kallar, de senaste nätterna har inte bjudit på särskilt mycket sömn så jag börjar känna mig lite mör...
 
Favoritbilden från höstens bal i oktober, i december är det dags igen, då jubileumsbankett
 
 
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?