Nya krafter

2013



 
Efter att ha suttit och inspirerats av nya bloggar jag hittat är jag nu taggad på att köra på med bloggen igen. Jag har fortfarande ganska mycket i skolan, men det börjar ta slut. Tänk att jag snart gått en hel termin på sjuksköterska och 2 år på universitetet (bytte program i vintras). Bara 5 terminer kvar!
 
Annars då? Jo, tack som frågar! Till skillnad från de andra tentaperioderna har jag inte bara suttit inlåst på mitt rum. Har provat att faktiskt ha ett liv samtidigt och faktiskt, det känns lättare att plugga om man unnar sig att göra andra saker samtidigt. Jag har varit på Eurovision song contest-finalen, LIVE!!! Det mina vänner var en riktig upplevelse, sjukt häftigt!
 
Sen har jag varit på bio, The Great Gatsby. Hade inte direkt några höga förväntningar på filmen och blev vääääldigt positivt överraskad. Handlingen, miljön, musiken, allt var verkligen perfekt.
 
Idag på schemat står tentaplugg och så ska jag försöka hinna ner en runda till stan. Solen skiner och jag behöver en ny bikini, känns synd att slarva bort en hel dag inomhus då. Tänkte även försöka klämma in en joggingtur/powerwalk, längesedan jag rörde på mig mer än på dansgolvet och fram och tillbaka till köket och ICA, hehe...
 
Nu: tentaplugg!
 
Pannkakstårtapå G!
 
Extra god cola ;)
 
Sommarfin balkong, finaste balkongen på huset!
 
Eurovision!
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?