Pizzaaa

2010



Hejsan,

Blev en väldigt lyckad kväll igår måste jag säga. Några tjejer från grundskolan bestämde sig för att träffas och gå och äta något. Vi hamnade på en pizzeria där vi åt skrattade och snackade minnen och hade supertrevligt. Vi började även planera en klassfest som jag hoppas blir av.

Efter att ha suttit där ett bra tag bestämde vi oss för att gå hem till en av tjejerna där vi spelade Buzz och sjäng singstar och jag kan säga att jag ska garanterat INTE söka till idol i år och inte heller i framtiden, att sjunga är inte min starka sida.

Idag blev det först en runda till stan där min syster skulle på någon test med sina linser och mamma och pappa skulle kolla golv och även skidkläder. Hann även in om MQ en snabb tur och lyckades fynda ett par jeanstights på rean, tyå gråsvarta. Kan bli snyggt för att tuffa till en söt blus eller bara rocka på ;)

Nu ska jag gå och ta en välförtjänt dusch :)

Kram!









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?